Kvaliteeditasu
Tere
Kui ettevõtte eesmärk on kõrgeklienditeenduse tagamiseks maksta ka nn kvaliteeditasu siis kuidas oleks seda õigem vormistada?
Töölepingus
Nr1. Punkt 1. Töötaja töötasu koosneb põhitasust ja kvaliteeditasust.
1.1. Töötaja põhitöötasu on 1000 eurot (bruto)
1.2. Põhitöötasule lisandub kvaliteeditasu 200 eurot (bruto) töölepingu punktides 2.1 ja 10.1 ning ametijuhendis loetletud töökohustuste ja vastutuse laitmatu täitmise eest.
1.2.1 Töökohustuste laitmatut täitmist kontrollib igakuiselt ettevõttete juhataja.
1.2.2 Töökohustus(t)e mitte täitmise korral või nende rikkumisel võidakse kvaliteeditasu vähendada või üldse mitte välja maksta.
1.2.3 Kvaliteeditasu vähendamine või mittemaksmine vormistatakse tööandja käskkirjaga.
Või on see õigem lisada töötaja lisatasu käskkirja, mille alused juhatus vaatab üle ja kinnitab kord aastas. Sõnastus a la:
1. Lisatasude arvestamise alused ja maksmise kord
1.1 Lisatasu teenuse ja e-poe toodete müügist:
• Lisatasu arvestatakse kollektiivselt kogu personali poolt arvestuskuul müüdud toodete kattest.
• Lisatasu arvestamisel võetakse aluseks töötaja poolt tööl oldud aega.
• Teenustööde müük: kõik läbi e-poe kliendile müüdavad teenused
• toodete kate: läbi e-poe müüdud toodete / materjalide kate
teenuse müük 0,5% kattest
toodete müük 0,5% kattet
2.2 Kvaliteeditasu
• lisatasu arvestamise korra punkti 1 alustel arvutatud summasid nimetatakse võimalikuks maksimaalseks tööandja poolt makstavaks lisatasuks, milles sisaldub:
a) kvaliteeditasu kuni 100 eurot, klientide pretensioonide ja kaebuste puudumise eest.
b) boonus kuni 100 eurot töölepingus ja ametijuhendis loetletud töökohustuste laitmatu täitmise eest.
See tähendab, seda et kui tööandjal töötajale pretensioone pole, makstakse kogu lisatasu lisaks põhipalgale välja aga kui töötaja on näiteks rikkunud töökohustusi või ametijuhendit, siis on tööandja otsusega õigus kinni pidada maksimaalselt kuni 100 eurot olenevalt rikkumisest.