10. Muutuste ja kriiside juhtimine
10.8. Tasakaalu säilitamine kriisiolukorras
10.8.3. Kriisijuhtimise tervikmudel: kriisi muutmine arenguvõimaluseks
10.8.3.1. Kriisijuhtimise protsess
Kriisijuhtimine peab algama enne kriisi puhkemist. Kriisijuhtimisega pidevalt tegelevad organisatsioonid paranevad kriisist mitu korda kiiremini kui need, keda kriis ootamatult tabab. Ettevalmistuse käigus saavad juhid rahulikult läbi kaaluda vastused oletatavatele küsimustele. Kriisi käigus muutuvad need teemad liiga emotsionaalseks ega võimalda enam ratsionaalselt mõelda.
Kriisijuhtimise võib jagada etappideks. Ettevõtted ja neid tabavad kriisid on väga erinevad. Ka kriisiks valmi...
Kui oled juba tellija, siis
Telli ja kasuta kohe