Digitaalajastu on toonud palju uusi digilahendusi ja võimalusi ning muutnud arusaama seni traditsiooniliselt toiminud teenustest. Muutunud on finantsteenuse klientide profiil ja soovid.
Ellex Raidla finantstehnoloogiate vandeadvokaat Anneli Krunks (vasakul) ja andmekaitse vandeadvokaat Merlin Liis-Toomela
Esiteks, finantsteenuste tarbimine ei ole seotud enam niivõrd füüsilise pangakontoriga. Kliendid soovivad aina enam tarbida finantsteenuseid seal, kus nad ise parajasti asuvad ehk läbi oma nutiseadmete. Seetõttu kasvab ajas ka surve finantsettevõtetele – finantsteenuste tarbimine peab olema kliendile lihtne, kiire ja mugav. Selle saavutamiseks panustavad finantsettevõtted teenuste ja sisemiste protsesside kiiremaks ja automaatsemaks muutmisele ning digilahenduste väljatöötamisele.