• Minu töölaud
  • Teabevara
  • Nõuandekeskus
  • Õigusuudised
  • Kontakt
  • RUS

Juhiabi teabevara

  • Teabevara
  • Uudised
  • Autorid
Tutvustus
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. Teabehalduse korraldamine
  • 3. Protokoll ja etikett
  • 4. Korrektne keelekasutus
  • 5. Töökeskkond
  • 6. Suhtlemine ja teabevahetus organisatsioonis
  • 7. Suhtekorraldus
  • 8. Personalitöö
    • 8.1. Personaliarvestussüsteemi koostamine
    • 8.2. Personalidokumentide arhiveerimine
    • 8.3. Personalitöö dokumentide audit
    • 8.4. Ravikindlustuskaitsega hõlmatud töötajate arvestus ja töövõimetushüvitise maksmine
    • 8.5. Töölepingu seadus
    • 8.6. Väikeettevõtluses kasutatavad lepingud
    • 8.7. Töötamine käsunduslepingu alusel
    • 8.8. Personaliuuringud
    • 8.9. Töötajate koolitamine ja arendamine organisatsioonis
    • 8.10. Tööajaarvestus – ettevõtte ja töötaja vaheliste ausate suhete alus
    • 8.11. Vanemahüvitised
    • 8.12. Intervjuu: eduka karjääri kõrvalt õppima
    • 8.13. Paindlik töö ministeeriumis
      • 8.14. Edukad on need läbirääkimised, kus kõik võidavad
      • 8.15. Kogemuslugu: töötasusüsteemi loomine
    • 9. Raamatupidamine
    • 10. Ettevõtlus
    • 11. Juhiabi tööga seonduvad muud tegevused
    • 12. Audio-video

    8.13. Paindlik töö ministeeriumis

    Seekordses audiopeatükis räägivad keskkonnaministeeriumi personalijuht Elina Siimon ja juhtkonna kliimanõunik Ivo Krustok sellest, kuidas on raskel ajal läinud keskkonnaministeeriumil ja mida nüüd koroonakriisi tõttu teisiti tehakse. Räägitakse, kuidas häid töötajaid hoida ja mida töötajate karjääri toetamiseks ette on võetud. Muu hulgas selgub, et ka avalikus sektoris saab edu...