Page Not Found

IT juhtimise teabevara

4.1.3. Intsident ja probleem

Intsident võib olla igasugune sündmus, mis ei ole tavapärase IT-teenuse osutamise osa ja mis vajab viivitamatut tähelepanu, et taastada normaalne teenuse tase. See võib hõlmata erinevaid olukordi, nagu süsteemi tõrked, kasutajate probleemid, tarkvara vead, võrguühenduse katkemised või muud IT-ressurssidega seotud tõrked või kaebused, mis häirivad tavapärast tööd või teenuse kvaliteeti. Intsidendist teatajate ring võib olla lai. Mõned levinumad näited, kes võivad intsidentidest teavitada:

...

Kui oled juba tellija, siis

Telli ja kasuta kohe

1 kuu 54.98 €
6 kuud 386.54 €
1 aasta 549.00 €
(hind km-ta)
  • Kõik valdkonna olulised teemad on koondatud ühte kohta
  • Muudatused hoiavad sisu ajakohasena
  • Sinu küsimustele vastavad nõuandekeskuse eksperdid
Püsitellimus
6 kuud
1 aasta

Laeme andmeid, proovige hetke pärast uuesti!