• Minu töölaud
  • Teabevara
  • Nõuandekeskus
  • Õigusuudised
  • Kontakt
  • RUS

Ettevõtja

  • Teabevara
  • Uudised
  • Autorid

Filtreeri

  • Audio
  • Video
  • Lisad
Tutvustus
  • 1. Sissejuhatus
  • 2. Video ja audio
  • 3. Ettevõtte arenguetapid
  • 4. Ärikeskkond – ettevõtte välis- ja sisekeskkonna analüüs strateegia koostamiseks
  • 5. Ettevõtte strateegia koostamine ja elluviimine
    • 5.1. Strateegiline juhtimine
    • 5.2. Strateegiline juhtimine kui protsess
    • 5.3. Strateegilise juhtimise ja planeerimise otstarbekus väikeettevõttes
    • 5.4. Ettevõtte strateegilised valikud ja otsused
    • 5.5. Ekspordiplaani edukust mõjutavad tegurid
    • 5.6. Innovatsioonistrateegia ja selle elluviimine
    • 5.7. Äriplaan kui ettevõtte strateegiline dokument
    • 5.8. Ettevõtja rahvusvaheline võrgustumine
      • 5.8.1. Tulemuslik veebipõhiste võrgustike kasutamine
    • 6. Organisatsiooni loomine
    • 7. Turundus
    • 8. Ettevõtte arenguetappide kitsaskohad ja nendest ülesaamine
    • 9. Enese ja teiste juhtimine
    • 10. Tegevjuhi palkamine
    • 11. Ettevõtte finantsjuhtimine
    • 12. Juhtumikirjeldused

    5.8.1. Tulemuslik veebipõhiste võrgustike kasutamine

    Tiit Elenurm, Estonian Business Schooli ettevõtlusprofessor

    Tänapäeval saab rahvusvahelise haardega ettevõtja ja juht globaalses ulatuses kontaktide loomiseks ja rahvusvahelises äris vajaliku teabe hankimiseks kasutada veebipõhiseid võrgustikke. Neid on harjutud nimetama sotsiaalvõrgustikeks ja sotsiaalmeediaks, kuid sotsiaalvõrgustik võib olla rajatud ka silmast silma suhtlusele, kus inimesed klubis või spordiväljakul ühise harrastuse raame...