Teabevara uuendus

Tööandja bränd ‒ praktiliselt praktikutelt

29.07.2022
https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2d9346aa-b32e-5f22-8fa0-f03800c1cbf7

Üha enam ja enam räägitakse tööandja brändi (employer branding) vajalikkusest, olenemata ettevõtte suurusest ja valdkonnast. Personalijuhid puutuvad tihti kokku sarnaste teemadega, mille taha ettevõtted takerduvad.

Kui küsime, mis on see tööandja bränding, mida vajatakse, saame vastuse stiilis „uued konkurentidest eristuvad töökuulutused” või „mänguline sotsiaalmeedia, mis näitab, et meil on äge töökoht”. Jah, see on kindlasti tööandja brändingu osa, kuid pigem ainult jäämäe tipp või suurema süsteemi tulem, mitte tööandja bränding kui selline. Loe edasi uuest peatükist 3.12.5.